بدون خجالت در مورد بی‌اختیاری ادرار خود با عزیزانمان صحبت کنیم

سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

بدون خجالت در مورد بی‌اختیاری ادرار خود با عزیزانمان صحبت کنیم

عارضه بی‌اختیاری ادرار اغلب ما را از روند عادی زندگی روزانه باز می‌دارد. تجربه احساس شرم و عصبانیت باعث می‌شود از دوستان و نزدیکان خود فاصله بگیریم و از حضور در جمع‌ها و فعالیت‌های گروهی اجتناب کنیم. اما حرف زدن از عارضه بی‌اختیاری ادرار با عزیزانمان و کسانی که دوست‌شان داریم قدمی مهم در راستای کنار گذاشتن تابو‌ها است. حرف زدن از ‌بی‌اختیاری ادرار نه تنها موجب افزایش اعتماد به نفس ما می‌شود بلکه سرزندگی را به لحظه‌های ما بر می‌گرداند. در ادامه با راهکار‌هایی در جهت به اشتراک گذاشتن تجربه‌هایمان در خصوص بی‌اختیاری ادرار خود با عزیزانمان می‌پردازیم.

راهکار‌های صحبت از بی‌اختیاری ادرار با عزیزانمان

انتخاب زمان مناسب

پیش از آن که دیگران بخواهند با ما در رابطه با بی‌اختیاری ادرار صحبت کنند، پیش قدم شویم. موقعیت و شرایطی آرام را برای شروع گفت‌وگو انتخاب کنیم. زمانی که هر دو وقت کافی برای صحبت کردن داشته باشیم.

حفظ آرامش

حرف زدن از احساساتی که در رابطه با بی‌اختیاری ادرار تجربه می‌کنیم با کسانی که دوستشان داریم، کار آسانی نیست. ممکن است هنگام گفت‌وگو با عزیزانمان عصبانی شویم و یا حالت دفاعی داشته باشیم. اما فراموش نکنیم که آن‌ها بیشتر از آنچه تصور می‌کنیم حامی ما خواهند بود. در نتیجه حفظ آرامش در حین گفت‌وگو خیلی ارزشمند است.

صحبت از تجربه بی‌اختیاری ادرار

اغلب افراد اطلاعاتی در مورد بی‌اختیاری ادرار و علل بروز عوارض ناشی از آن ندارند . خوب است که در این شرایط بدون احساس خجالت از علت نمود این عارضه صحبت کنیم. تجربه بی‌اختیاری ادرار می‌تواند در اثر تغییرات هورمونی، استرس، بارداری و بسیاری از عوامل دیگر بروز پیدا کند. بی‌اختیاری ادرار، در صورتیکه به درستی مدیریت نشود می‌تواند منجر به ایجاد اختلال در روند طبیعی زندگی‌مان شود و عوارضی در پی داشته باشد. مهمترین عوارض بی‌اختیاری ادرار عبارتند از مشکلات پوستی، عفونت‌ دستگاه ادراری، اختلال در زندگی اجتماعی فرد مبتلا.

ایجاد شرایط گفتوگو آزاد

احساس شرم را کنار گذاشته و عزیزمان را تشویق به یک گفت‌و‌گو آزاد کنیم. از او بخواهیم اگر سوالی در رابطه با عارضه بی‌اختیاری ادرار دارد به راحتی بپرسد. هرچه بیشتر در این زمینه اطلاعات داشته باشند بهتر است. به عزیزانمان بگویم اگرچه گاهی احساس شرم و عصبانیت می‌کنیم اما مدیریت شرایط در دستان خودمان است و همواره برای حفظ سرزندگی‌مان تلاش می‌کنیم.

صحبت در رابطه با برنامه درمان

داشتن یک برنامه درمانی به حفظ آرامش زندگی ما و اطرافیان‌مان کمک می‌کند. روند برنامه‌ی درمانی خود را با عزیزامان به اشتراک بگذاریم، این گونه او را در مسیر درمان و مراقبت با خود همراه می‌کنیم.

پوشینه شورتی ایزی‌لایف راهکاری برای مدیریت بی‌اختیاری ادرار

استفاده از پوشینه شورتی ایزی‌لایف یکی از راهکار‌های موثر و کارا در راستای مدیریت بی‌اختیاری ادرار است که باعث افزایش سطح اعتماد به نفس ما در طول روز و حضور پر رنگ ما در کنار دوستان و عزیزانمان می‌شود. پوشینه شورتی ایزی‌لایف با جذب بالا از بروز نشتی ادرار جلوگیری می‌کند. تعویض پوشینه شورتی به وسیله پاره کردن دوخت‎های کناری پوشینه به راحتی صورت می‌گیرد. کش ۳۶۰ درجه نرم و منعطف این محصول امکان تحرکی آسان را برایمان فراهم می‌کند و طراحی متناسب با فرم بدن در پوشینه شورتی ایزی لایف باعث شده که این پوشینه دقیقا مشابه لباس زیر باشد و از روی لباس مشخص نشود.

سخن پایانی

زمانی که دچار عارضه بی‎اختیاری ادرار می‌شویم مسیری پر چالش را پیش رو خواهیم داشت. اما با کنار گذاشتن ترس‌ها و نگرانی‌هایمان و حمایت کسانی که دوستشان داریم سختی‌های این مسیر هموار می‌شود. استفاده از پوشینه شورتی ایزی‌لایف انتخابی مناسب برای افراد فعال با سطح بی‌اختیاری متوسط است که می‌خواهند لحظات خود را با نشاط سپری کنند. برای مطالعه بیشتر می‌توانید مقاله ویژگی‌های پوشینه شورتی ایزی لایف را در وب‌سایت ایزی لایف مطالعه کنید.

نظرات کاربران

ثبت نظر

نام*

ایمیل*