پوشینه شورتی در افراد سرشناس

سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

آیا افراد سرشناس از پوشینه بی‌اختیاری ادرار استفاده می‌کنند؟

طبق آمار منتشر شده از مجمع جهانی بی‌اختیاری ادرار، ۸.۷٪ از جمعیت جهان، مبتلا به بی‌اختیاری ادرار هستند. البته آمار واقعی درصد بالاتری را تشکیل می‌دهد چرا که تعداد زیادی از افراد مبتلا به این عارضه آن را تابویی می‌دانند که باید مخفی یا انکار شود و حاضر به ابراز آن نیستند. همچنین بسیاری از این افراد از مصرف محصولات بی‌اختیاری ادرار و پوشینه بزرگسال سر باز زده و کیفیت زندگی خود را کاهش می‌دهند اما بی‌اختیاری ادرار تابو نیست.

در این میان چهره‌های مشهوری وجود دارند که با صحبت کردن در مورد تجربه‌ی شخصی خود از چالش بی‌اختیاری ادرار به پذیرش این عارضه از سوی جامعه کمک کرده و گامی بلند در جهت بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار برداشته‌اند.

در ادامه با ۵ فرد سرشناس آشنا خواهیم شد که به طور موقت یا دائمی از پوشینه بی‌اختیاری ادرار استفاده کرده و با بیان آن به صورت عمومی تأثیر بسزایی در ایجاد فرهنگ درست برای مواجه با بی‌اختیاری ادرار داشته‌اند:

۱- رونالدو برزیلی

رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی، فوتبالیست محبوبی است که یکی از مهم‌ترین بازی‌های زندگی خود را با استفاده از پوشک بزرگسال انجام داده است. رونالدو در مرحله‌ای از زندگی‌، به دلیل کم کاری تیروئید و اضافه وزن ناشی از آن، داروی زنیال مصرف می‌کرد. این دارو که باعث افزایش فعالیت کلیه‌ها می‌شود، سپری کردن زمان زیاد در زمین بازی را مشکل می‌ساخت، اما رونالدو در نهایت با پوشینه بی‌اختیاری در زمین مسابقه حاضر شد و با به ثمر رساندن ۵ گل به حریف، بردی شیرین را برای تیم برزیل رقم زد.

۲- تونی رومو

تونی رومو، بازیکن سابق فوتبال آمریکایی است که در حال حاضر به عنوان مجری تلویزیون فعالیت می‌کند. تونی در زمان فعالیت ورزشی خود به عفونت شدید مثانه دچار شد که دلیل آن OAB (مثانه بیش فعال) تشخیص داده شد. تونی رومو برای کنترل نشتی ادرار در طول بازی‌هایش از پوشینه بی‌اختیاری ادرار استفاده می‌کرد.

۳- کیتی پری

کیتی پری، خواننده و آهنگساز مشهور آمریکایی است. او در سنین جوانی کنترل ادرار خود را از دست داده بود و در سال‌های دبیرستان از پوشک بزرگسالان استفاده می‌کرد. البته مشکل کیتی پری ناشی از عفونت ادراری بوده و توانست با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی و درمان صحیح، سرانجام کنترل مثانه خود را بدست آورد. کیتی معتقد است که تجربه‌ی بی‌اختیاری ادرار، او را به انسان قوی‌تری تبدیل کرده است.

۴- کیت وینسلت

کیت وینسلت، ستاره مشهور سینمایی در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه پس از به دنیا آوردن سه فرزند دچار بی‌اختیاری ادرار استرسی شده است؛ به طوری‌که در هنگام عطسه یا پرش روی ترامپولین، دچار نشتی ادرار می‌شود و برای مدیریت آن از محصولات مخصوص بی‌اختیاری ادرار بزرگسالان استفاده می‌کند.

۵- ساموئل ال جکسون

ساموئل ال جکسون، بازیگری است که شهرت خود را مدیون بازی در فیلم‌های محبوبی همچون «جنگ ستارگان» و «انتقام جویان» است. اما کمتر کسی می‌داند که او در اواخر ۴۰ سالگی، کنترل ادرار خود را از دست داده است. ساموئل می‌گوید که ابتدا از شرایط پیش آمده خجالت می‌کشید اما پس از مدت کوتاهی متوجه شد که میلیون‌ها نفر روزانه با بی‌اختیاری ادرار دست و پنجه نرم می‌کنند و پس از آن به طور علنی اعلام کرد که در زمان‌های فیلمبرداری از پوشینه بی‌اختیاری استفاده می‌کند.

مصرف پوشینه در شرایط خاص

شاید ما نیز شنیده باشیم که برخی از خانم‌ها در روز عروسی خود، از راهکارهایی همچون پوشینه استفاده می‌کنند چرا که استفاده از سرویس بهداشتی با به تن داشتن لباس عروس چندان آسان نیست. این موضوع در مورد مراسم مت گالا (Met Gala) نیز صدق می‌کند. این مراسم که هر ساله در موزه‌ی هنر متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود به لباس‌های عجیب و غریب مهمان‌هایش شهرت دارد. تا کنون بسیاری از سلبریتی‌هایی که در این مراسم حضور یافته‌اند، برای پرهیز از مراجعه به سرویس بهداشتی، از پوشینه بزرگسال استفاده کرده‌اند.

جالب است که فضانوردان نیز از پوشینه استفاده می‌کنند! البته در داخل فضاپیما سیستم‌های پیشرفته برای دستشویی کردن موجود است با این حال نوعی پوشینه شورتی خاص توسط ناسا طراحی شده است تا فضانوردان در هنگام بلند شدن، فرود و فعالیت‌های خارج از فضاپیما از آن استفاده کنند و با آرامش خاطر ماموریت خود را انجام دهند.

سخن پایانی

بی‌اختیاری ادرار، عارضه‌ای است که حدود ۴۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است. بنابراین دور از انتظار نیست که افراد سرشناس نیز با این چالش روبرو شوند. نکته مهم این است که فارغ از میزان شهرت و حرفه، اجازه ندهیم بی‌اختیاری ادرار ما را از خواسته‌ها و زندگی مورد نظرمان دور کند. یکی از محصولاتی که در این راه به ما کمک خواهد کرد، پوشینه شورتی است. برای آگاهی از نقش مثبت این محصول در رویارویی با بی‌اختیاری ادرار به بلاگ تأثیر پوشینه شورتی در زندگی شخصی و اجتماعی در وب‌سایت ایزی لایف مراجعه کنیم.

نظرات کاربران

ثبت نظر

نام*

ایمیل*