پوشینه شورتی و تاثیر آن در زندگی مراقبین

سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

پوشینه شورتی و تاثیر آن در زندگی مراقبین

عدم مدیریت بی‌اختیاری ادرار، ما را با پیامدهایی همچون احساس طرد شدن، انزوای اجتماعی، وابستگی به دیگران و... روبرو خواهد کرد. همچنین این عارضه می‌تواند با تغییر تصویری که از بدن خود داریم باعث دور شدن از اجتماع یا شرمندگی‌مان شود. به همین ترتیب، عدم مدیریت صحیح بی‌اختیاری ادرار، زندگی ما را دستخوش تغییراتی خواهد کرد و موجب از دست رفتن روحیه‌مان می‌شود. همچنین این موضوع می‌تواند فشار زیادی به زندگی مراقبان عزیزمان منتقل کند.چالش‌های بی‌اختیاری ادرار و فشاری که از این بابت متوجه مراقبین عزیز می‌شود را نمی‌توان دست کم گرفت. افزایش فشارهای ناشی از مراقبت، ابرقهرمان‌ها را با سختی‌های جسمی و روحی مختلفی روبرو می‌کند. چالش‌های روتین مراقبتی مثل کاهش ارتباط با اطرافیان و مشکلات مالی، با صرف انرژی و زمان بیشتر برای رسیدگی به پیامدهای عدم کنترل بی‌اختیاری ادرار مثل پاکیزه نگه داشتن فرد مبتلا به بی‌اختیاری همراه شده و به سلامت جسمی و روحی مراقبان عزیز لطمه می‌زند. در چنین شرایطی، بهترین گزینه پیش رو، پذیرفتن این پیشامد و سعی در استفاده از محصولات مناسب برای کنترل بی‌اختیاری است. پوشینه‌های شورتی ایزی لایف گزینه‌ی مناسبی برای رویارویی با سطوح خفیف تا متوسط بی‌اختیاری ادرار هستند که ما را در این مسیر همراهی می‌کنند.

تعویض راحت و آسان

یکی از چالش‌های مراقبتی، برای ابرقهرمانی که از فرد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار نگهداری می‌کند، پوشاندن پوشینه چسبی به او است. پوشینه شورتی ایزی لایف با ساختاری مشابه لباس زیر، فرآیند پوشاندن پوشینه به فرد بزرگسال را برای مراقبان بسیار راحت کرده است. همچنین تعویض آسان پوشینه به کمک پاره کردن دوخت‌های کناری به مراقبان کمک می‌کند تا ضمن حفظ عزت نفس عزیزشان به سادگی در تعویض پوشینه به او کمک کنند. برای تعویض پوشینه شورتی، نیازی به در آوردن شلوار نیست. این موضوع به مراقب و فرد تحت مراقبت کمک می‌کند تا تعویض پوشینه خارج از منزل به آسانی و سرعت بیشتری انجام شود.چالش دیگری که مراقبین افراد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار، به ویژه مراقبین فرد سالمند به طور روزانه با آن مواجه هستند، عدم تمایل فرد تحت مراقبت به دریافت کمک از دیگران است. ایزی لایف شورتی ساختاری کاملا متفاوت با پوشینه چسبی دارد به همین دلیل تعویض و استفاده از آن برای عموم مصرف کنندگان به ویژه افراد کم توان راحت‌تر از پوشینه چسبی است. این موضوع نه تنها احساس استقلال بیشتری به فرد مصرف کننده می‌دهد بلکه باعث می‌شود مراقب از این بابت که حریم خصوصی کسی را نشکسته و موجب معذب شدن کسی نشده است، احساس بهتری پیدا کند.

کنترل نشتی ادرار

بروز نشتی ادرار یکی از دغدغه‌های اصلی مراقبین است. نشتی ادرار علاوه بر ایجاد حس ناخوشایند در فرد مصرف کننده از پوشینه باعث پخش شدن بوی ادرار و خیس یا نجس شدن وسایل منزل می‌شود. این موضوع نه برای مراقب و نه برای فرد تحت مراقبت خوشایند نیست. پوشینه شورتی ایزی لایف با کمک لایه‌های محافظ عمودی دور پا و دور کمر کشسان ضد آب، از نشت مایعات جلوگیری کرده و ضمن محافظت در برابر نشتی ادرار از بار مسئولیتی که بر دوش مراقبین است می‌کاهد.

امکان تحرک راحت

بسیاری از مراقبین تمایل دارند تا فرد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار در فعالیت‌های داخل و خارج از خانه با آن‌ها مشارکت داشته باشند چرا که این امر علاوه بر کمک به آن‌ها در انجام وظایف، باعث می‌شود احساس کنند همراهی دارند که می‌توانند با او فعالیت‌های مورد علاقه‌شان را انجام دهند. ایزی لایف شورتی با دور کمر کشسان نرم و منعطف و ایجاد تناسب کامل و راحت با فرم بدن، امکان تحرک آسان و بی‌دغدغه را برای قهرمان‌های مبتلا به بی‌اختیاری فراهم می‌کند.

سخن پایانی

بسیاری از ابرقهرمان‌ها یا پرستاران، علاوه بر نگهداری از فرد تحت مراقبت، مسئولیت رسیدگی به امور خانه را نیز دارند. به همین دلیل آگاهی و پذیرش قهرمان‌ها نسبت به بی‌اختیاری ادرار و همچنین استفاده از محصولات مناسب مثل پوشینه‌های شورتی در پاکیزه نگه‌داشتن محیط خانه بسیار کمک کننده بوده و حجم تمیزکاری‌های منزل را کاهش می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های پوشینه شورتی ایزی لایف، به صفحه آن در وب‌سایت ایزی لایف مراجعه کنیم.
نظرات کاربران
سمانه
پاسخ

سلام وقت بخیر، ضمن تشکر از مطالب آموزنده می‌خواستم بپرسم که پوشینه شورتی تا چند ساعت از نشتی ادرار جلوگیری میکنه؟


    ایزی لایف
    پاسخ

    همراه عزیز
    زمان مناسب برای تعویض پوشینه با توجه به سبک زندگی و سطح بی‌اختیاری ادرار در هر فرد متفاوت است با این حال توصیه می‌شود ۴ تا ۵ بار (هر ۵ تا ۶ ساعت) در روز و همینطور بعد از هر با دفع مدفوع، پوشینه را تعویض کنید.


ثبت نظر

نام*

ایمیل*