پوشینه شورتی ایزی لایف برای چه کسانی مناسب است

سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

پوشینه شورتی ایزی لایف برای چه کسانی مناسب است؟

بسیاری از افراد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار، به جای پذیرش این چالش و سعی بر کنترل و درمان آن، دست به پنهان کردن یا انکار آن می‌زنند. این موضوع نه تنها از نظر روحی و روانی آسیب‌های جبران ناپذیری به فرد مبتلا وارد می‌کند بلکه باعث به خطر افتادن سلامت وی شده و بی‌اختیاری ادرار را به بحرانی غیرضروری و دشوار در زندگی تبدیل می‌کند. برخی از نشانه‌های عدم پذیرش بی‌اختیاری ادرار عبارتند از:

  • پرهیز از حضور در جمع‌های دوستانه و خانوادگی و قطع ارتباط با فامیل
  • استفاده از دستمال کاغذی، پارچه، پد بهداشتی، پوشک بچه و ... به جای پوشینه
  • احساس شرمساری از خرید پوشینه در داروخانه
  • عدم تمایل به سفرهای زمینی

آگاهی درست اطرافیان در مورد بی‌اختیاری ادرار باعث می‌شود فرد مبتلا کمتر مورد قضاوت قرار بگیرد و کمتر از حضور در جمع احساس خجالت کند. یادمان باشد که بی‌اختیاری ادرار مساله‌ای است که ممکن است در هر سنی رخ دهد پس لازم است امکانات و محصولات مناسب برای کنترل آن را بهتر بشناسیم تا بتوانیم موانع ذهنی‌مان را راحت‌تر کنار بگذاریم و با انتخاب راهکارهای مناسب، زندگی باکیفیت‌تری را تجربه کنیم.

احساسات منفی نسبت به بی‌اختیاری ادرار

احساسات منفی و پیش‌داوری‌های ناآگاهانه ما، از مهم‌ترین عواملی هستند که باعث می‌شوند به درستی با مسئله بی‌اختیاری ادرار روبرو نشویم یا از استفاده از پوشینه حس خوشایندی نداشته باشیم. در ادامه با این احساسات منفی بیشتر آشنا می‌شویم:

  • عصبانیت: بی‌اختیاری ادرار می‌تواند باعث شود رژیم غذایی خود را تغییر دهیم و در مصرف نوشیدنی‌ها و مایعات، محدودیت‌هایی را برای خودمان ایجاد کنیم که این موضوع می‌تواند باعث تاثیر برخلق و خوی ما شده و ما را عصبانی کند. همچنین دوری از فعالیت‌های اجتماعی و بیرون نرفتن از منزل نیز این عصبانیت را تشدید می‌کند. افراد جوانی که مبتلا به بی‌اختیاری ادرار هستند بیشتر با احساس عصبانیت و استرس روبه‌رو می‌شوند چراکه بی‌اختیاری ادرار می‌تواند تاثیر بیشتری بر زندگی روزانه آن‌ها بگذارد.
  • اضطراب: استرس و نگرانی تقریبا دائمی از نشت ادرار خارج از منزل. این نشتی ادرار ممکن است در اثر فشار‌های کوچکی همچون خنده، گریه، سرفه کردن و ... پیش بیاید و باعث مضطرب شدن فرد مبتلا شود.
  • خجالت: گاهی اوقات ممکن است تصور کنیم، اگر اطرافیان متوجه بی‌اختیاری ادرار در ما شوند ممکن است ما را مسخره کنند. همین موضوع می‌تواند موجب خجالت‌زدگی یا شرمساری ما شود.
  • نگرانی: بی‌اختیاری ادرار و بروز نشتی ادرار منجر به این می‌شود که بیشتر اوقات در مورد نجس شدن خود یا محیط اطراف‌مان نگران باشیم.
  • ناتوانی: ممکن است در هنگام روبه‌رویی با بی‌اختیاری ادرار دچار احساس نیاز و ناتوانی شویم .
  • ترحم: ممکن است بعضی افرادی که اطلاعات کافی از بی‌اختیاری ادرار ندارند، در اثر مواجهه با فرد مبتلا رفتار مناسبی نداشته باشند و برای فرد مبتلا احساس ترحم کرده یا متاسف شوند. یادمان باشد که بی‌اختیاری ادرار، چالشی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید و احساس ترحم اطرافیان ممکن است ناشی از ناآگاهی آن‌ها باشد. پس نیازی نیست ناراحت شویم.

محدودیت‌های عملکردی

بسیاری از افراد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار با محصولات جدید بی‌اختیاری ادرار آشنا نبوده و فکر می‌کنند استفاده از پوشینه باعث محدود شدن فعالیت فیزیکی و تحرک آن‌ها می‌شود. جالب است بدانیم که طراحی پوشینه شورتی ایزی لایف به گونه‌‌ای است که کاملا مشابه لباس زیر بوده و ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث می‌شود بتوانیم تحرک آسانی داشته باشیم. به همین دلیل است که استفاده از پوشینه‌های چسبی برای افراد با تحرک کم و پوشینه شورتی ایزی لایف برای افراد فعال‌تر توصیه می‌شود. همچنین نشتی همیشگی ادرار و بروز حساسیت‌های پوستی در زمان استفاده از پوشینه از دیگر باورهای نادرست در مورد پوشینه بوده که با انتخاب محصول باکیفیت، قابل حل است.

پوشینه شورتی مناسب افراد فعال با تحرک متوسط و بالا و سطح بی‌اختیاری متوسط است. این محصول مناسب خانم‌ها و آقایان بوده و امکان تحرک راحت را به فرد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار می‌دهد. پوشینه شورتی ایزی لایف برای افرادی که در استفاده از پوشینه دچار چالش هستند، انتخاب مناسبی است. چالش‌هایی همچون خجالت، استرس مشخص بودن پوشینه از روی لباس، نگرانی برای خروج از منزل و ... مواردی هستند که با وجود بی‌اختیاری ادرار با آن‌ها مواجه می‌شویم. پوشینه شورتی ایزی لایف، این امکان را به ما می‌دهد که با خیال آسوده و بدون هیچ نگرانی به فعالیت‌های روزانه‌مان ادامه دهیم.

سخن پایانی

زندگی با بی‌اختیاری ادرار، موضوع چالش برانگیزی است که می‌تواند علاوه بر زندگی شخصی، زندگی اجتماعی ما نیز تحت تاثیر قرار دهد. رویارویی با بی‌اختیاری ادرار برای افراد جوان‌تر و کسانی که زندگی فعال‌تری دارند بسیار مشکل است چراکه این عزیزان همواره فعال بودند و ساعات زیادی را خارج از منزل می‌گذرانند اما با مواجه شدن با بی‌اختیاری ادرار دچار تغییر بزرگی در روال عادی زندگی‌شان شدند به طوریکه آن‌ها را از حضور در اجتماع دور کرده است. باید بدانیم که آگاهی و دیدگاه درست ما درباره بی‌اختیاری ادرار و استفاده از امکاناتی همچون پوشینه شورتی می‌تواند اعتماد به نفس از دست رفته ما را بازگرداند و باعث شود مانند گذشته از حضور در کنار عزیزان‌مان لذت ببریم. برای آشنایی با پوشینه شورتی ایزی لایف، مقاله ویژگی‌های پوشینه شورتی ایزی لایف را در وب‌سایت ایزی لایف مطالعه کنیم.

نظرات کاربران

ثبت نظر

نام*

ایمیل*