ذهنیت درست نسبت به بی‌اختیاری ادرار

سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

ذهنیت درست نسبت به بی‌اختیاری ادرار

چیزی که می‌تواند بیش‌تر از خود بی‌اختیاری ادرار برای شما یا قهرمان زندگی‌تان دردسر ایجاد کند، ناآگاهی یا باورهای نادرست نسبت به آن است. چنین نگاهی این مساله‌ی ساده را به یک بحران غیرضروری و سخت تبدیل می‌کند که می‌تواند اثر منفی زیادی روی کیفیت زندگی بگذارد.

قبل از هر چیزی باید به چند نکته‌ی اساسی درباره‌ی بی‌اختیاری ادرار توجه کرد:

  • بی‌اختیاری ادرار به‌معنی بیماری یا نشان‌دهنده‌ی ناتوانی نیست، بلکه یک مشکل جسمی با راه‌حل‌های مشخص است که می‌تواند برای هر کسی پیش بیاید و مثل هر مشکل دیگری باید به دنبال راه و چاره‌ی مناسب آن بود.
  • بی‌اختیاری ادرار دلیلی برای شرم و خجالت نیست؛ کسی که بی ‌اختیاری ادرار دارد، هیچ نقش یا تقصیری در پیش آمدن‌اش نداشته و فقط با یک تغییر ناخواسته در زندگی خود روبه‌رو شده است.
  • یک سوم از همه‌ی افراد 30 تا 70 سال جهان به درجه‌های مختلف، بی‌اختیاری را تجربه کرده‌اند۱. این مساله در زنان و سالمندان شایع‌تر است به‌طوری که از هر 4 زن بالای 18 سال، یک نفر دارای تجربه‌ای از بی‌اختیاری بوده است۲. پس شما تنها نیستید و بی‌اختیاری ادرار دلیلی برای جدا ماندن از دیگران نیست.
  • بی‌اختیاری ادرار صرفا مشکل خانم‌ها نیست و عده‌ی زیادی از آقایان هم از این مساله رنج می‌برند.
  • بی‌اختیاری ادرار – اگر راه و روش برخورد با آن را بدانید – به‌هیچ‌وجه مانع و محدودکننده‌ی زندگی اجتماعی شما نیست؛ از یک طرف می‌توان با اقدام‌های پزشکی و راه‌حل‌های فردی برای رفع یا کاهش این مشکل قدم برداشت و از طرف دیگر، با استفاده از یک پوشینه‌ی بزرگسال جلوی نشت ادرار را گرفت و کاری کرد که دفع ناخواسته‌ی ادرار زحمت و محدودیتی پیش نیاورد.

مراجعه به پزشک، تغذیه‌ی سنجیده و حساب‌شده، انجام تمرینات فیزیکی شخصی و استفاده از پوشینه‌ی بزرگسال مناسب، در کنار همدیگر بسته‌ی کاملی برای مقابله با بی‌اختیاری ادرار و پیامدهای آن تشکیل می‌دهند. پوشینه‌ی بزرگ‌سال ایزی‌لایف (به‌عنوان یک راه‌حل مکمل) نه تنها دشوار و دردسرساز نیست، بلکه باعث می‌شود شما یا قهرمان‌تان بتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای فعالیت‌های اجتماعی و برنامه‌های شخصی خودتان را ادامه دهید.

نظرات کاربران
زهرا
پاسخ

من برای مادرم از پوشینه شورتی ایزی لایف استفاده می کنم که راضی هستم و متشکرم فقط خواهش می کنم با توجه به نیاز جامعه و تقاضا ، عرضه بیشتر و در دسترس باشد .


    ایزی لایف
    پاسخ

    زهرا عزیز
    خوشحالیم که پوشینه شورتی ایزی لایف مورد رضایت شما و قهرمان زندگی‌تون بوده.
    حتما همینطور خواهد بود، همواره در تلاشیم تا این محصول در اختیار عزیزان قرار بگیره.
    اگر در تهیه محصول دچار مشکلی شدید، می‌تونین با شماره 02142598 تماس بگیرید


رزا صمیمی
پاسخ

پدر من بی‌اختیاری ادرار نداره ولی مبتلا به بیماری ام اس هستن، یعنی متوجه می‌شن که نیاز به دفع ادرار دارن اما تا حالا چندین بار شده که نتونستن خودشون رو به دستشویی برسونن یا زمانی که سردرد‌های میگرنی می‌گیرن، شب‌ها اگر به تخلیه ادرار نیاز پیدا کنند به‌خاطر قرص‌هایی که مصرف می‌کنن دچار حالت سرگیجه می‌شن و امکان رفتن به دستشویی ندارن. یک بار بهشون استفاده از پوشینه رو پیشنهاد کردم ولی سریع جبهه گرفتن و عصبانی شدن منم دیگه چیزی نگفتم. لطفا شما بگید تو این شرایط چی‌ کار می‌تونم بکنم؟


ثبت نظر

نام*

ایمیل*