تاثیر استفاده از پوشینه بر کیفیت زندگی شخصی و اجتماعی

سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

استفاده از پوشینه شورتی چه تاثیری بر کیفیت زندگی اجتماعی و شخصی ما می‌گذارد؟

بی‌اختیاری ادرار به معنی ناتوانی در کنترل مثانه به دلیل ضعف عضلات کف لگن و دفع ناخواسته‌ی ادرار بوده که یکی از چالش‌های دوران بزرگسالی محسوب می‌شود که صرف‌نظر از سن و جنسیت ممکن است برای هرکسی اتفاق بیافتد. اگر ما یا یکی از عزیزان‌مان مبتلا به بی‌اختیاری ادرار باشیم ممکن است به دلیل نگرانی از وضعیت موجود و شرم و استرس، از مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی اجتناب کرده و هر روز منزوی‌تر و خجالتی‌تر شویم. لازم است بدانیم که می‌توانیم با استفاده از پوشینه مناسب، با چالش بی‌اختیاری ادرار در زندگی‌مان راحت‌تر کنار بیاییم و همچون گذشته زندگی فعال و شادی داشته باشیم. پوشینه شورتی ایزی لایف، یکی از محصولاتی است که به دلیل کیفیت مناسب و کارکرد بسیار آسان، می‌تواند بر کیفیت زندگی ما تاثیر بگذارد و منجر به حفظ عزت نفس ما گردد.

در اینجا برای آشنایی بیشتر با پوشینه‌ی شورتی به برخی از ویژگی‌های اصلی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های پوشینه‌ی شورتی و تاثیر آن بر کیفیت زندگی

قدرت جذب بالا

اگر ما یا یکی از عزیزان‌مان مبتلا به بی‌اختیاری ادرار باشیم، ممکن است به دلیل نگرانی از کیفیت پوشینه و عدم جذب سریع ادرار مجبور به تعویض مکرر پوشینه شویم. همچنین گاهی اوقات ممکن است برای پیشگیری از عرق‌سوز شدن ناحیه تناسلی و جلوگیری از انواع عفونت‌ها بارها پوشینه خود را تعویض کنیم. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پوشینه شورتی ایزی لایف این است که به دلیل استفاده از تکنولوژی ناحیه مرکزی دولایه و قدرت جذب بالا، تعداد دفعات تعویض پوشینه را کاهش داده و با جذب سریع مانع از ایجاد استرس و نگرانی ما در مکان‌های عمومی می‌شود. این ویژگی پوشینه شورتی این امکان را به ما می‌دهد که با خیال راحت بیرون از خانه برویم و استرس عدم دسترسی به سرویس بهداشتی را نداشته باشیم.

حداکثر محافظت در برابر نشت ادرار

تصور نشتی پوشینه ما هنگام حضور در جمع یا مکان‌های عمومی و حس شرمساری ناشی از آن ممکن است ما را از مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی یا دورهمی‌های دوستانه منصرف کرده و منجر به انزوای ما شود.

پوشینه شورتی ایزی لایف با کمک لایه‌های محافظ عمودی که برای دور پا و دور کمر به حالت کشسان و ضد آب طراحی شده است، بیشترین میزان جذب را فراهم کرده و از نشت ادرار جلوگیری می‌کند. این ویژگی پوشینه شورتی موجب آسودگی خاطر ما در جمع می‌شود.

تحرک راحت

خیلی از ما پیش از آنکه به بی‌اختیاری ادرار دچار شویم، فردی اجتماعی بودیم که از حضور در جمع، مسافرت با دوستان، رفتن به باشگاه و کنسرت لذت می‌بردیم و اکثر اوقات فراغت ما در جمع‌های خانوادگی می‌گذشته است، اما بعد از مواجهه با مشکل بی‌اختیاری ادرار، به دلیل نیاز به استفاده از پوشینه و مشکلات مربوط به آن در حین فعالیت و حرکت، از حضور در جمع‌های خانوادگی یا دوستانه اجتناب کرده‌ایم. پوشینه شورتی با راحتی کامل، هیچ‌گونه محدودیت و مانع حرکتی برای ما نداشته و با کش ۳۶۰ درجه دور کمر بهترین انتخاب برای بازگشت به فعالیت‌های پرجنب و جوش گذشته خواهد بود. همچنین به دلیل دور کمر کشسان نرم و منعطف و ایجاد تناسب کامل پوشینه با فرم بدن، امکان تحرک راحت و بدون دغدغه را برای ما فراهم می‌کند.

غیرقابل رویت بودن پوشینه از روی لباس

ممکن است خیلی از ما به دلیل خجالت‌زدگی از مشخص بودن پوشینه از روی لباس یا نگرانی از جلب توجه دیگران، از استفاده از پوشینه اجتناب کنیم، علاوه بر این، ناآگاهی اطرافیان ما در مورد بی‌اختیاری ادرارو مشکلات مربوط به آن، ممکن است خجالت و اضطراب ما را افزایش داده و منجر به کاهش اعتماد به‌نفس‌مان شود. پوشینه شورتی با طراحی متناسب با فرم بدن، مشابه لباس زیر بوده و از روی لباس قابل تشخیص نیست. این ویژگی پوشینه شورتی به ما این اطمینان را می‌دهد که با خیال راحت آن را استفاده کنیم و در حضور جمع از قابل رویت بودن پوشینه‌مان، نگران و معذب نباشیم.

تعویض آسان

در صورت ابتلا به بی‌اختیاری ادرار، یکی از عمده دغدغه‌هایمان، تعویض پوشینه خارج از منزل است. خیلی از اوقات ممکن است به دلیل نگرانی از سخت بودن پروسه‌ی تعویض پوشینه، از استفاده آن دلسرد شویم یا حتی از بیرون رفتن و لذت بردن در کنار عزیزان‌مان منصرف شویم. پوشینه شورتی ایزی لایف همچون لباس زیر طراحی شده و پوشیدن آن بسیار آسان است و در عین حال با پاره کردن دوخت‌های کناری پوشینه و بدون نیاز به درآوردن شلوار، به راحتی می-توانیم آن را عوض کنیم. همین ویژگی این امکان را به ما می‌دهد ک هبا خیال راحت آن را استفاده کنیم و نگران تعویض آن نباشیم.

حفظ سلامت پوست

لزوم استفاده از پوشینه، در صورت ابتلا به بی‌اختیاری ادرار مساله‌ای اجتناب‌ناپذیر است. از آنجایی که ادرار ما حاوی اسید اوریک است احتمال دارد تماس طولانی مدت این ماده با پوست بدن به دلیل انتخاب پوشینه نامناسب، منجر به ایجاد حساسیت‌های پوستی یا عفونت‌های قارچی شود. حساسیت‌های پوستی می‌تواند ما را کلافه کند و در نهایت باعث شود از استفاده از پوشینه منصرف شویم. اما جالب است بدانیم که پوشینه شورتی ایزی لایف با انتقال هوا به کمک لایه‌های تنفسی بین پوست و پوشینه، باعث کاهش رطوبت سطح پوست شده و از پوست ما در برابر عرق‌ سوختگی، عفونت‌های قارچی و بیماری‌های پوستی محافظت می‌کند.

دور انداختن راحت پوشینه

گاهی ممکن است از دور انداختن پوشینه خود بیرون از منزل، دچار استرس شویم و نگران باشیم بوی نامطبوعی فضای سرویس بهداشتی را در برگیرد. پوشینه‌های شورتی ایزی لایف بسیار ساده قابل دور انداختن هستند. این پوشینه‌ها فاقد چسب بوده و ساختاری متفاوت با پوشینه‌های‌ چسبی دارند اما نوار چسب تعبیه شده در پشت آن‌ها به جمع کردن و دور انداختن راحت و بدون دغدغه‌ی پوشینه و رعایت بهداشت محیط کمک می‌کند.

سخن پایانی

ابتلا به بی‌اختیاری ادرار می‌تواند به چالشی آزاردهنده تبدیل شود، اگر آگاهی درستی نسبت به کنترل و مدیریت آن نداشته باشیم. بروز بی‌اختیاری ادرار ممکن است باعث شود به دلیل مشکلات احتمالی و نگرانی از مسائلی همچون عدم دسترسی به سرویس بهداشتی یا اضطراب از نشتی ادرار، از حضور در جمع و مشارکت در فعالیت‌های گروهی منصرف شویم. همین موارد می‌تواند در طولانی مدت بر سلامت روح و روان ما تاثیر بگذارد و منجر به گوشه‌گیری و انزوای ما شود.

با آگاهی کامل از بی‌اختیاری ادرار و انتخاب محصول مناسب و متناسب با ویژگی‌های جسمی و بدنی خودمان، می‌توانیم همچون گذشته در اجتماع حضور داشته باشیم و با آسودگی خاطر به فعالیت‌های مورد علاقه‌‌مان بپردازیم.

نظرات کاربران

ثبت نظر

نام*

ایمیل*