کمک به قهرمان زندگی برای رفتن به دست‌شویی

سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

کمک به قهرمان زندگی برای رفتن به دست‌شویی

مشاهده ویدئوی آموزشی کمک به قهرمان زندگی برای رفتن به دستشویی 


کمک به قهرمان‌تان برای دست‌شویی می‌تواند وظیفه‌ی دشواری باشد که اگر با مشکلات ناخواسته‌ای مثل بی‌اختیاری ادرار هم همراه شود، ممکن است این نگرانی را در شما پدید آورد که از عهده‌ی کمک به او برنمی‌آیید؛ در حالی که یاری رساندن به او در این موارد بسیار از چیزی که ممکن است فکر کنید راحت‌تر است.

در اولین قدم سعی کنید با الگوی رفتاری قهرمان‌تان در این زمینه آشنا شوید، یعنی ببینید چند بار در روز و چه زمان‌هایی به دست‌شویی می‌ورد. اگر بتوانید زمان‌های مشخصی در روز را برای رفتن به دست‌شویی تعیین کنید، کمک بزرگی برای او خواهد بود و احتمال دفع ناخواسته را هم کاهش خواهد داد.

حتما شما هم دوست دارید که قهرمان‌تان تا حد ممکن مستقل باشد، بنابراین توجه کنید که در مسیر دست‌شویی مانعی نباشد، درِ دست‌شویی به‌آسانی باز و بسته شود و نور مناسبی برای مراجعه‌ی شبانه وجود داشته باشد.

وجود دستگیره‌ی دیواریِ کمکی، نشستن و برخاستن قهرمان شما را بسیار ساده‌تر می‌کند. اگر دستگیره‌ی کمکی وجود ندارد، ویلچر (یا یک صندلی) را به‌طور مورب نزدیک توالت قرار دهید، تکیه‌گاه پاها و دست‌ها را کنار بزنید و کمک کنید قهرمان‌تان با گام‌های کوتاه به سمت توالت برود و پس از اتمام کار، دوباره برگردد.

یک چهارپایه‌ی کمکی با نشیمنگاه خالی که ارتفاعی بیش‌تر از توالت فرنگی دارد و بالای آن قرار می‌گیرد، فشار نشستن و بلند شدن را کاهش می‌دهد و کمک بسیار بزرگی برای او خواهد بود.

پس از اتمام دست‌شویی و در صورت نیاز، خوب است که در آن نزدیکی حضور داشته باشید و قهرمان‌تان را برای لباس پوشیدن یاری کنید.

در صورت بروز بی‌اختیاری ادرار، حتما با پزشک مشورت کنید. در بسیاری از موارد تغییر الگوهای رفتاری، رژیم غذایی و دارو موثرند. در عین حال اگر قهرمان شما دچار بی‌اختیاری ادرار شده، حتما توجه کنید لباس‌هایی که می‌پوشد دست‌وپاگیر نباشند و به تن کردن و درآوردن‌شان ساده و سریع باشد. هر چقدر که رفتن به دست‌شویی برای او آسان‌تر باشد، مستقل‌تر خواهد بود و شما هم راحت‌تر می‌توانید به او کمک کنید.

پوشینه‌هایی که به‌طور اختصاصی برای بی‌اختیاری ادرار طراحی و تولید شده‌اند، شما و قهرمان‌تان را یاری می‌کنند تا آمادگی بیش‌تری برای این مشکل داشته باشید. این پوشینه‌ها را می‌توان به‌آسانی هنگام لباس پوشیدن یا پس از دست‌شویی تعویض کرد.

برای محافظت بیش‌تر موقع خواب، می‌توانید یک روکش پلاستیکی روی رخت‌خواب بکشید و برای احتیاط، یک پد جاذب هم روی ملافه قرار دهید. همین پد را می‌توان در محلی که قهرمان شما معمولا روی آن می‌نشیند هم قرار داد.

به این ترتیب شما می‌توانید به قهرمان زندگی‌تان کمک کنید تا آرامش خاطر بیش‌تر و خجالت کم‌تری داشته باشد.

نظرات کاربران

ثبت نظر

نام*

ایمیل*