کمپین مسئولیت اجتماعی هفته سلامت

سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

کمپین مسئولیت اجتماعی هفته سلامت

هر سال در هفته‌ی اول اردیبهشت و به مناسب هفته‌ی سلامت، شهرداری تهران در یکی از پارک‌های هر منطقه‌ی شهرداری، خدمات مرتبط با سلامت به شهروندان ارایه می­ دهد. در همین راستا، ایزی لایف در سال ۱۳۹۶ در دو پارک باغ‌موزه‌ی قصر (منطقه‌ی ۷) و شهرآرا (منطقه‌ی ۲) حضور پیدا کرد تا آگاهی افراد را نسبت به بی‌اختیاری ادرار و استفاده از پوشینه‌ی بزرگسال افزایش دهد.

مراجعه‌کنندگان به غرفه‌ی ایزی لایف (به‌طور ویژه سالمندان بالای ۶۰ سال) می‌توانستند علاوه بر دریافت تست­های رایگان پزشکی (فشار خون و قندخون) از مشاوره‌ی رایگان با پزشک در خصوص راه­های کنترل بی­اختیاری ادرار بهره‌مند شوند؛ هم‌چنین کسانی که برند ایزی لایف را نمی‌شناختند با این محصول آشنا، و به استفاده از پوشینه‌ی بزرگسال ایزی لایف ترغیب می‌شدند. نکته‌ی قابل توجه این است که غرفه‌ی ایزی لایف یکی از پربازدیدترین غرفه‌ها بود و بیش از ۲۰۰۰ سالمند عزیز به این غرفه مراجعه کردند.

هدف اصلی این برنامه کمک به غلبه بر موانع ذهنیِ استفاده از پوشینه‌ی بزرگسال در مصرف‌کنندگان و نیز رشد بازار پوشینه بود. پس از پایان برنامه، غرفه‌ی ایزی لایف توسط شهرداری منطقه‌ی ۷ تهران به‌عنوان «غرفه‌ی برتر در زمینه‌ی ارائه‌ی مشاوره و خدمات نوین سلامت» انتخاب گردید.

نظرات کاربران

ثبت نظر

نام*

ایمیل*