تزریق واکسن کرونا

سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

لیست مراکز واکسیناسیون کرونا

با توجه به آغاز فاز دوم واکسیناسیون کرونا برای سالمندان و بیماران زمینه‌ای، برند ایزی لایف در راستای مسئولیت اجتماعی خود، فهرستی از مراکز توزیع واکسن در شهرهای منتخب را تهیه و منتشر کرده است.

طبق اعلامیه وزارت بهداشت کشور، به منظور ثبت نام واکسیناسیون نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی نیست لذا خواهشمند است افراد برای اقدام به تزریق واکسن تا پس از دریافت پیامک صبر کرده و با توجه به اطلاعات ارسال شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

در صورتی که نوبت واکسیناسیون سالمند ما فرا رسیده است و همچنان پیامکی دریافت نکرده‌ایم، کافی است فرد واجد شرایط را در سایت salamat.gov.ir ثبت نام کنیم تا نوبت واکسیناسیون پیامک شود.

همچنین در صورت اقدام به واکسیناسیون بدون ثبت نام و نوبت، توصیه می‌شود به یکی از مراکز تجمیعی که وسعت بیشتری دارد، مراجعه شود.

به خاطر داشته باشید، ممکن است در روزهای اخیر برخی از مراکز معرفی شده، دیگر واکسیناسیون را انجام نداده و برای جلوگیری از تجمع جمعیت با مراکز تجمیعی واکسیناسیون در هر منطقه جایگزین شوند. بنابراین پیش از مراجعه به مراکز، از انجام واکسیناسیون در آن پایگاه اطمینان حاصل کنید.

برای آگاهی از مراکز واکسیناسیون، فایل زیر را دانلود کنید.

دانلود لیست مراکز واکسیناسیون کرونا

نظرات کاربران

ثبت نظر

نام*

ایمیل*