سایز فونت مناسب خودتان را انتخاب کنید

انتخاب سایز مناسب برای پوشینه شورتی بزرگسال

انتخاب سایز درست، نکته‌ای حائز اهمیت در خرید و مصرف پوشینه است چرا که استفاده از پوشینه با سایز نامناسب می‌تواند منجر به نشتی ادرار شده و موجب ناراحتی ما یا عزیزانمان شود.

پوشینه شورتی ایزی لایف همچون پوشینه چسبی، در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ موجود بوده اما به دلیل ساختار متفاوت دو محصول، بازه‌ی اندازه دور کمر در آن‌ها متفاوت است.

به یاد داشته باشیم که اندازه دقیق دور کمر و باسن، معیار اصلی در انتخاب سایز مناسب پوشینه شورتی بوده و باید در حالت ایستاده اندازه‌گیری شود.

راهنمای انتخاب سایز درست پوشینه بزرگسال

۱- اندازه دور کمر را با حلقه کردن متر دور عریض ترین قسمت شکم، به طوری که از روی ناف رد شود، اندازه گیری و عدد را یادداشت کنید.

۲- اندازه دور باسن را با حلقه کردن متر دور عریض ترین قسمت باسن، به طوری که متر کاملا افقی با زمین باشد، اندازه گیری و عدد را یادداشت کنید.

۳- اندازه دور کمر یا دور باسن، هر کدام بزرگ‌تر بود را مبنای انتخاب سایز پوشینه قرار دهید؛ به عنوان مثال اگر دور کمر شما عریض تر از دور باسن شماست، در جدول سایزبندی، اندازه دور کمر خود را ملاک انتخاب سایز پوشینه قرار دهید.

به مثال‌های زیر توجه کنید:

به مثال ۱: همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اندازه دور کمر این فرد از اندازه دور باسن او بیشتر است، بنابراین اندازه دور کمر ملاک انتخاب سایز پوشینه قرار می‌گیرد و سایز پوشینه شورتی مناسب، بر اساس اندازه دور کمر ۱۲۰ سانتی متری، سایز بزرگ (L) است.

مثال ۲: چنانچه سایز شما، بین دو سایز مختلف قرار می‌گیرد، راحتی و اطمینان از عدم نشت را ملاک انتخاب پوشینه شورتی قرار دهید.

نکته: در جدول سایزبندی، هر یک از سایزها دارای دو محدوده بالا و پایین هستند و بین سایزهای (S,M,L) همپوشانی وجود دارد. برای فردی با اندازه دور باسن ۹۰، سایز‌های M و S می‌تواند مناسب باشد. در این صورت، ملاک انتخاب سایز پوشینه را راحتی و اطمینان از عدم نشت قرار دهید.

نظرات کاربران

ثبت نظر

نام*

ایمیل*